sunnuntai 15. syyskuuta 2013

Lyon valloitettu

Salut !
Aika kuluu täällä hurjan nopeesti, vasta äsken harmittelin miten nopeesti viikonloppu meni ja tässä sitä taas ollaan uudestaan samassa tilanteessa (eikä asiaa auta et tiedän et huomenna oon kello 8 uima-altaassa hengenpelastuksen merkeissä)..

Mut tää viikko oli mun ensimmäinen kokonainen viikko koulussa, ja kaikki tulee tutummaks joka päivä. Tiiän mille bussipysäkille mun pitää mennä minäki päivänä, kumpaan jonoon pitää mennä ruokalassa jos haluun pastaa, monelta kello soi jne. Tollasii pieniä asioita jotka alkaa tulla rutiinilla :) Tääl ei oo tapahtunu ihmeempiä, paitsi viikko sitte sato niin kovaa et meiän alakerta tulvi..tota ennen tuntu et tääl on aina kuuma eikä satais koskaan ! Ja sit tänään onnistuin rikkoo taulun ku kannoin imuria meiän kapeessa portaikossa..toistelin vaa et oon tosi pahoillani ja host-äiti sano et jos ei koskaan satu mitään ni se tarkottaa ettei koskaan tee mitään (jos ymmärsin oikein). Ja nii oon nyt ollu kolmissa käsipallotreeneissä ja nähny myös yhen pelin, meil on tiistaisin ja perjantaisin treenit ja viikonloppusin peli. Oon kyl sen verran hukassa kentällä et toivon ettei mua laiteta pelikokoonpanoon viel vähään aikaan. Perjantai 13. suju kans ilman onnettomuuksia, sain ainoostaan iskun kasvoihin ku pelattiin ekaa kertaa treeneissä :D

Mut eilen sit pääsin käymään Maudin ja sen kaverin kanssa Lyonissa ! Mentiin junalla, matka kesti noin puol tuntia kaupungista jonne host-äiti heitti meiät autolla. Sit perillä tavattiin myös Maudin serkku ja muita kavereita ja mentiin kauppoihin. Sitä oli odotettu, koska yhteen matkalaukkuun ei mahtunu kauheesti vaatteita..sain ostettuu suunnillee kaiken mitä olin ajatellu, ja se kaikki oli tietysti tarpeellista ;)




En saanu otettuu kauheesti kuvii, oli huono sää, mut ollaan kyl menossa viel uudestaan Lyoniin et ehkä sit paremmalla onnella ! Nyt alan valmistautuu ensimmäiseen muuttoon kahen kodin välillä, pääsen vihdoin tapaa mun host-isän :)

2 kommenttia:

  1. Heippa! Kuulostaapa hyvältä - kivaa, että rutiinit ovat selvinneet niin, että elämä on vähän helpompaa! Eiköhän se kielikin tossa nopeasti kehity swim or sink -tyyliin;) Sun kuvia on ollut kiva katsella ja ymmärtää niistä vähän, millaisissa maisemissa pyörit. Ei yhtään hullumman näköistä! Onko muuten ollut hyvä ruoka?
    Täällä kaikki hyvin. Paksusti voidaan, viikkoja 32 ja enää 4 vkoa töitä,ennen mammista. Paljon terveisiä meiltä kaikilta, myös Rasmukselta, joka tuntuu
    luulevan, että olet Ruotsissa:)
    Voi hyvin! XX Kaija

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo swim or sink-tyyli se taitaa olla koska koulussa kukaan ei oikeen osaa englantia (ihan hyvä niin) ! ja tääl on tosi hyvää ruokaa, ajattelin omistaa sille ihan oman postauksenki, mun host-äiti tekee tosi hyvää ruokaa ja tän illan perusteel voisin sanoo et niin tekee host-isäki.
      voi Rassea, terveisiä sinnekin ja kerro kuulumisia kun h-hetki alkaa lähestyä !

      Poista