sunnuntai 22. syyskuuta 2013

My two rooms

Noniin nyt on eka viikko host-isän luona takana !

tossa mun kamat pariks viikoks
 Pakkaaminen oli tosi vaikeeta, en yhtään tienny mitä ottaa mukaan..luulen et yheks viikoks on sit helpompi miettii mitä pakkaa, ainaki toivottavasti. Sunnuntaina ajettiin host-isän luo ylös vuorille se n. 5min ja mua odotti tällänen näky:


Toi talo on must tosi kiva, hymy leveni ku näin sen ekaa kertaa hahah. Se on ihan uus, rakennettu joskus nelisen vuotta sitte. 

näkymä portilta
takapiha, vasen yläikkuna on mun ja oikee Maudin

Sit mun huoneesta, eka kuva on otettu ikkunan luota

taustalla koira joka kuorsaa täl hetkel täs mun vieressä
 Mul ei oo vielä kaappia täällä, saan sen sit jossain vaiheessa. Itseasiassa torstaina tuli ne kaapin ovet ja roudattii ne ikkunan kautta mun huoneeseen jossa käviki ilmi et ne ovet on liian isot eikä mahdu tänne.....se tilanne oli niin koominen, miten tollanen on ees mahollista, ranskalaiset..eli menee vielä hetki ennenku saan kunnon kaapin, täl hetkel käytän vasenta puolta hyllystä joka on ton sermin takana ja ne kaapin ovet on olkkarissa odottamassa viimestä tuomiota. 
mul on kummassaki huoneessa tosi iso sänky :D
näkymä mun ikkunasta takapihalle
Sit mun huone host-äidin luona (kuvat on otettu ovelta vasemmalta oikeelle)



Ja vielä näkymät ikkunoista:



Tällästä täällä ! En osaa sanoo kummasta huoneesta pidän enemmän, kummassaki talossa on puolensa :)

Tällä viikolla olin keskiviikkona vaihtarikavereiden kanssa iltapäivän Annonayssa eli kaupungissa jossa käydään koulua ja eilen olin shoppailemassa Elizabethin, tsekkivaihtarin, kanssa Saint-Etienne-nimisessä isommassa kaupungissa jonne matkattiin bussilla n. tunti.

meil oli oikeen tuottoisa reissu !
Sit eilen illalla oltiin host-isän ja Maudin kanssa syömässä pienessä ravintolassa n. 10min ajomatkan päässä. Siin palvelua odotellessa host-isä otti lehtiön ja kynän esiin (olin kattonu niit jo vähän aikaa ja ihmetelly miks ne on mukana) ja ilmotti et nyt ollaan hirsipuuta ranskaks ! Katoin sitä vähän aikaa tosi hämmentyneenä..mut se oli hauska idea ja olin otettu et se oli ihan etukäteen suunnitellu tollasta mua varten. Kokeilin itekki arvuuttaa paria sanaa niiltä, oli kuulemma ihan hyvät yritykset :D
Nyt oon siis vielä viikon täällä ja sit takas host-äidille. Viikko on aika lyhyt aika muuttojen välissä, mut kyllä se siitä :) Ajattelin ens viikolla postailla vähän eroista näiden kahden talon/perheen välillä, koska niitä löytyy !

6 kommenttia:

  1. Onks sun host-vanhemmat siis eronnu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo on n. 12 vuotta sitte ja host-isäl on uus amerikkalainen vaimo jonka tapaan joskus myöhemmin :)

      Poista
  2. Kivat huoneet! Olipa hauska nähdä, missä nyt asustelet :) helpompi kuvitella, kun on nähnyt kuvia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep katon jos voisin ottaa myös pari kuvaa vaikka olkkareista tms :)

      Poista
  3. Hienon näköistä! Harmonista ja kaunista. Täällä muuten tänä aamuna vain 1 aste hrrr...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. samaa mieltä ! ja noihin maisemiin ei vaan totu :D huh 1 aste..täällä on päivisin kuuma farkuissa ja topissa !

      Poista