sunnuntai 1. joulukuuta 2013

Lahjapaperirullia

Ensimmäinen joulukuuta ! Täällä alkaa olla aika viileetä, viimesen viikon aikana ilmaus "on kylmä" on kuultu liian monta kertaa..yks aamu host-isä ilmotti että asteita on -6 ! Sinnittelen vielä viikon nahkatakilla, sit pääsen luultavasti ostamaan paksumman version. Oon saanu kuulla kommentteja siitä miten suomalaisena mun pitäis sietää kylmyyttä paremmin..pystyn ehkä tottumaan nopeammin, mut ei se tarkota etteikö suomalaisillakin ois kylmä ! Ku tuun koulusta nii laitan lämmityksen päälle mun huoneeseen ja mulla onki välillä aika trooppiset olosuhteet.

valkoset kohdat on lunta !
se ainoa oikea avattiin tänään
 Mulla oli ennen syyslomaa eli reilu kuukaus sitte sellanen juoksutesti koulussa, ja ku sijotuin siinä ihan hyvin niin maikka ehdotti että voisin osallistua alueelliseen kilpailuun. Niinpä mä sitte juoksin sen saman matkan uudestaan keskiviikkona, alko kyllä vähän kaduttaa että suostuin ku tajusin että on hieman kylmempää ku viime kerralla.. En tuntenu mun kasvoja tai käsiä, pelkästään pistelyn jaloissa ja keuhkoissa, mutta sain tehtyä paremman ajan ku viimeks ja olin tyytyväinen lopputulokseen, olin kymmenes 27 osallistujasta. Täällä muuten urheilun merkitys mulle on korostunu entisestään, jos en tee mitään muutamaan päivään nii saatan olla ihan maassa :D
 
Nyt viikonloppuna mun host-veli tuli uusiseelantilaisen tyttöystävänsä kanssa taas käymään meillä (asuvat Lyonissa) ja tällä kertaa mukana oli myös tän tyttöystävän perhe, joka oli tullu katsomaan millasta Euroopassa on. Syötiin hyvää ruokaa (ja paljon), eli oli oikeen mukavaa ;)
Oma perhe on ollu nyt myös paljon mielessä, koska oon valmistellu joululahjoja lähetettäväks Suomeen. Muistin taas että kuulun maailman huonoimpiin lahjojen paketoijiin..te jotka löydätte jouluna kuusen alta vähän mielenkiintosemman näkösen paketin, muistakaa että ajatus on tärkein. Ens viikolla ois tarkotus vihdoinkin toteuttaa suuri lähetysoperaatio, toivottavasti paketit löytää tiensä perille !


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti