torstai 22. elokuuta 2013

Mun loma vaan jatkuu

Viimeseen viikkoon on mahtunu paljon kaikenlaista ohjelmaa ja tekemistä, vaikka en ookkaan ollu koulussa. Oon nähny kavereita ja hoitanu asioita lähtöä varten, nyt kaikki viralliset tahot tietää mun lähdöstä :D Sunnuntaina oli veljen konffis ja maanantaina mummi opetti miten tehää karjalanpiirakoita (ranskalaiset olkaa valmiina). Puhuin kans hostisän kanssa ekan kerran Skypes (puhuttiin englantia et pysyisin kärryillä) ! Oli jännää puhuu ihmiselle josta tietää tavallaan paljon mut jota ei kuitenkaan oikeesti tunne. Kuumottelin sitä puheluu aika paljon mut hyvin se sit suju :) Tiistaina täytin 17, vietin Ronjan kaa ihan mahtavan päivän kiitos viel ! Käytiin syömässä ja kahvilla, katottiin ranskalainen leffa ja illalla mentiin parin kaverin kaa kattomaan Bluesin harkkapelii. Pitihän nyt yks lätkäpeli nähä livenä ennen lähtöö hehe..Sit mun piti käydä viel kerran lääkärissä (itseasias neljäs kerta) hankkimas lausunto liikunnan harrastamista varten eli nyt se käsipallon kokeileminen on oikeesti mahollistaki. Tänään näin muita Ranskaan lähteviä vaihtareita Helsingissä, kahviteltiin ja hehkutettiin yhessä pian koittavaa lähtöö. Keskiviikkoo odotellessa..Tänään Ronja oli meil leipomas mun huomisiin synttäreihin/läksiäisiin (tai no mä leivoin, Ronja katteli) ja huomen sitte on luvas enemmän järkkäilyä iltaa varten. Kaikki on periaattees pakkausta vaille valmista, ja niinku mun hostisä sano, nii nyt pitää enää vaan lähtee Ranskaan !





6 päivää lähtöön !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti