tiistai 13. elokuuta 2013

Päivä jona koulu ei alkanutkaan

Kävin tänään Ronjan ja Emilin koululla niitä moikkaamassa, Ronja oli siel tutorijuttujen takii. Näin ne kaikki uudet ykköset ja mietin et olin samas tilantees vasta vuos sit. Tavallaan haluisin olla alottamassa kaikkien kavereiden kanssa kakkosta ja suunnitella vanhojen tansseja ja muuta, toisaalta en jaksais enää oottaa lähtöpäivää. Koulujen alkamisesta tuli sellane jännä fiilis, se on merkki siitä, et mun aika tulee kohta. Aloin ajattelee sitä hetkeä ku astun lentokentän ovista sisään Yfu-paita päällä ja tiiän et pian alkaa vuosi, jota en tuu ikinä unohtamaan. Kuvittelin sen adrenaliinin ja innostuksen jonka jaan neljän muun Yfun kautta Ranskaan lähtevän tytön kaa ja tuli nii hyvä fiilis. Tietysti kaikki hyvästelyt tulee tuntuu pahalta ja mulle tulee ihan hirvee ikävä perhettä, kavereita ja Suomee, mut eiköhän siit kaikesta selvitä. Pitää vaa keskittyy siihen mikä mua odottaa eikä siihen mikä mua jää odottamaan.

värjäsin hiukset perjantain x)
 Tänään sit pienen kouluannoksen jälkee kävin Helsingissä lounaalla mun isän äidin kaa, tuli puhuttuu paljon vaihdosta ja siitä mitä tuun kohtaamaan. Must alko tuntuu et vaikka oon puhunu vaihdosta niin paljon ja ajatellu sitä päivittäin ties mistä lähtien, nii se vuosi tulee yllättää mut täysin ja hyvä niin. Mähän sain ajatuksen vaihtoon lähtemisestä joskus vitosluokalla, ku mun kaverin sisko meni Jenkkeihin vaihtoon. Siitä asti se oli aika selvä juttu mun tulevaisuudessa, ku vanhemmatki sano tukevansa mun lähtemistä. Oon siis tavallaan kasvanu siihen ajatukseen, ja siks välillä ihmettelen ihmisii jotka päätti lähtee vaihtoon vasta tän vuoden puolella. Mutta mikäs siinä, pääasia et lähtee.

siellä se oottaa
Täs on viel pari(kin) asiaa hoidettavana, huomenna ois tarkotus käydä maistraatissa hakemassa virkatodistusta ja perjantaina on varattu aika pankkiin. Läksiäisiä pitäs järjestää jne, saa nähä miten ehin tehdä kaiken mitä oon suunnitellu..Mut ku ei oo kouluu nii aikaa pitäs löytyy, ja tää on nyt mun viimenen viikko koristaki. Kävin just tänään ennen treenejä viemässä peliasut takas...koht oonki kai jo pakkaamassa.

15 päivää lähtöön !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti