maanantai 26. elokuuta 2013

Valmiina lähtöön

Mistä tunnistaa kohta lähtevän vaihtarin ?
Vastaus: silmäpusseista, uusista jännistä asukokonaisuuksista (kaikki lempivaatteet on jo pakattu), tapauksesta riippuen joko tyhjästä tai täydestä matkalaukusta keskellä huonetta ja sanoista "nähdään ensi kesänä".

Muistan ku sanoin Emilille kesän alussa, että vielä kolme kuukautta lähtöön. Se kolme kuukautta muuttu kolmeks päiväks hetkessä, ja nyt ollaan tässä, alle vuorokauden päässä lähdöstä. Huomasin viikonloppuna, että ku multa jälleen kerran kysyttiin että millon lähen, nii vastaaminen tuli jo rutiinilla, ilman sen kummempia tunteita. Multa kysellään kans että jänittääkö jo, ja mä vastaan että joo, jännittää. Oikeestaan mua on jännittäny koko kesän, se on ollu koko ajan jossain taustalla. Loppujen lopuks tällä hetkellä on vaan varma olo, oon valmis ja tätä on odotettu jo liian kauan. Muhun ei oo vielä iskeny paniikki, mut katotaan uudestaan kohta ku alan varmistella et kaikki kamat on pakattu..

Perjantain läksiäiset suju hyvin, tuli tunne että nyt kelpaa lähtee. Kiitos viel paikallaolleille ! :) Kaverit ja tärkeimmät ystävät on hyvästelty, mut vielä on Ronja, Emil ja perhe. Mun lento lähtee huomenna 7:35 ja lentokentällä pitää olla siinä 5 aikoihin..mua tulee saattaa äiti ja Emil. Pariisin Charles De Gaullen kentällä ollaan sitte 9:40, josta ajetaan pohjosempaan neljän päivän saapumisvalmennukseen. Lauantaina jatketaan isäntäperheisiin, mä meen luultavasti junalla sinne Lyonin seudulle ! Jos ymmärsin oikein nii mä vietän kaks ekaa viikkoa host-äidin luona :)

perjantain tarjoilua
perheiden tuliaiset :)
Tää päivä kuluu siten et ensin Ronja tulee meille ja myöhemmin Emil, mut ennen sitä mä pyykkäilen, siivoon ja pakkaan loppuun. Herätys on huomenna jossain puol neljän aikoihin, mut ajattelin silti et vois yrittä nukkuu ees vähän (taitaa jäädä haaveeks). Kirjottelen taas ku ehin/pystyn, toivottavasti pian :) Wish me luck !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti